L'ORÉAL Paradise Extatic - pomáda na obočí

Hezký den krásky,

dnešní recenze je nezvykle věnována jen a pouze jednomu produktu, a to pomádě na obočí L´Oréal Paradise Extatic v odstínu 104 Brunette. Pomádu mi na testování poskytl e-shop Elnino.cz v rámci nové (a snad dlouhodobé:) ) spolupráce. Mimochodem věděly jste, že Elnino.cz nenabízí pouze parfémy, ale i kosmetiku za velmi příjemné ceny? Sledujte Instagram i Facebook e-shopu, ať vám neunikne žádná akce a soutěž o hodnotné ceny!


A teď už k samotnému testování. Pomáda na obočí L´Oréal Paradise Extatic zaujme už na první pohled, kombinace rose gold v lesku a matu je velmi efektní. Lesklá část ukrývá štěteček, který je mírně zkosený, tenký a při vykreslování linie obočí velmi precizní. Přiložené štětečky většinou slouží jen "kdyby náhodou", ale tento je opravdu super a může směle konkurovat klasickým štětcům na obočí, které mám doma.


Po odšroubování matné rose gold části se objeví samotná gelová pomáda ukrytá v průhledném kalíšku. Odstín 104 Brunette je tmavě hnědý bez jakýchkoli červených podtónů. Světlejší bych pro sebe určitě nevolila. Když si vykresluji obočí, pro přirozenější vzhled volím vždycky tužku ve středně hnědé, pro intenzivnější "insta" obočí používám pomádu v tmavším odstínu. Máte to taky tak?


Co se samotné pomády týče, když byl povrch obsahu nový a neporušený, byla hezky krémová a snadno se nabírala. Teď, po delším používání, mám už pocit, že má hmota malinko tendenci hrudkovatět a štěteček musím před nanesením na obočí vždy pečlivě očistit. Každopádně zatím nemůžu říct, že by vysychala, takže vykreslení obočí je velmi snadné. Co mě velmi mile překvapilo je výdrž! Celodenní pěkný vzhled obočí není utopie. I s mou mastnou pletí se nerozmazává, neopadává, nebledne. Samozřejmě neustálému "otlapkávání a šudlání" neodolá, ale zase to není microblading, tak to snad ani nikdo neočekává :)


Pokud se vám nechce investovat do dražších značek, s pomádou L´Oréal Paradise Extatic určitě nešlápnete vedle. Na e-shopu Elnino.cz je k dostání ve třech odstínech 102 Warm Blonde, 103 Chatain a 104 Brunette, ze kterých si vybere snad každý. Já jsem s pomádou spokojena a v nižší cenové kategorii si vysloužila post mezi mými nejoblíbenějšími.

Balení 3g, cena 236 Kč, k dostání ZDE 

Děkuji Elnino.cz za možnost pomádu vyzkoušet, a vy moje milé (a moji milí) se brzy těšte na očekávanou recenzi dalšího kousku z testovacího balíčku, vylepšené verze dlouhotrvajícího make-upu Clarins Everlasting Foundation+.

Co na pomádu říkáte? Pokud už ji máte doma, jak vám sedla?
Dejte mi vědět, budu se těšit na vaše postřehy!

Krásný den,

Gábi - beautygabu

Komentáře

  1. Veľmi pekná zmena 👍pomáda naozaj vyzerá skvelo 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Já s tím mám stejně zkušenosti :( teď mi leží v šuplíku a nepoužívám jí. Ale slyšela jsem, že jí stačí dát na chvilku do mikrovlny a ona bude krémovější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný blog ❤, článek taky super, obočí vypadá skvěle!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky