Goldwell - ULTRA VOLUME

"Vlasy jsou koruna krásy", říká jedno známé přísloví. Ty svoje jsem ale poměrně dlouho zanedbávala, nevěnovala jim zaslouženou péči, a věčně je stahovala do zacuchaného drdůlku, který jejich zdravému vzhledu taky zrovna nepřidával. Naštěstí mě tohle období přešlo a díky výběru kvalitních značek a péče jsem zjistila, že i moje vlasy mohou být tou pomyslnou korunou krásy. Momentálně mě však, spíš než kvalita a zdraví vlasů trápí jejich objem. I proto jsem byla nadšená, když jsem dostala nabídku vyzkoušet produkty profesionální vlasové kosmetiky značky Goldwell.


Značka Goldwell působí na českém trhu již přes 20 let a jejím posláním je podporovat vášeň a kreativitu kadeřníků, ale zároveň umožnit "neprofesionálům", lidem jako jsem já a vy, mít profesionální vlasovou péči i doma, mimo kadeřnické salony. Značka je známá průlomovými salonními inovacemi s dobře známými produktovými řadami, jako jsou Topchic, Colorance a Elumen nebo vysoce výkonnými výrobky pro péči a styling Kerasilk, Dualsenses, Stylesign.


Podle mého typu vlasů a aktuálního problému jsme zvolili jako nejvhodnější řadu Ultra Volume, která je určena pro slabé a jemné vlasy, které mají tendenci plihnout. Obsahuje rýžový protein, který má hydratační vlastnosti, chrání vlasy před ztrátou vlhkosti, zvyšuje pružnost, posiluje vlasy a zvětšuje jejich objem. A jaké konkrétní výrobky jsem mohla otestovat? Z řady Dualsenses Ultra Volume šampon a kondicionér, suchý šampon a objemový sprej, z řady Stylesign Ultra Volume potom sprej pro nadzvednutí vlasů od kořínků. Jak testování dopadlo? Čtěte dál...

ŠAMPON DUALSENSES ULTRA VOLUME
Objemový šampon obsahuje, stejně jako všechny šampony Goldwell, unikátní technologii pro ochranu barev před blednutím způsobeným UV zářením nebo vymýváním. Zkoušela jsem šampon používat jen s kondicionérem, bez použití stylingových objemových přípravků, a bez vyfoukání vlasů fénem jsem nezaznamenala žádné viditelné zvětšení objemu. Rozhodně však zanechává vlasy dokonale lesklé, nezatěžuje a krásně, svěže voní. Jako velké plus vidím i to, že výborně pění i při málem množství naneseného přípravku, takže na jedno umytí je nízká spotřeba a balení vydrží opravdu dlouho.



KONDICIONÉR DUALSENSES ULTRA VOLUME
Měla jsem období, kdy byl pro mě kondicionér tabu. Prostě jsem nechápala, že při správném použití je to to nejlepší, co můžu svým vlasům dopřát. Respektive nanášela jsem ho po celé délce vlasů včetně kořínků (kdo tuhle chybu nikdy nedělal, ať hodí šamponem!), což pochopitelně mělo přesně ten účinek, proti kterému jsem bojovala, tedy vlasy totálně bez objemu a mastné po pár hodinách. Naštěstí jsem ale rychle pochopila, že ani bez kondicionéru to nejde, pokud nechci mít vlasy roztřepené v celých délkách a totálně bez lesku. Od jisté doby tak nanáším pouze od culíku dál a moje vlasy mi děkují. Kondicionér Goldwell je lehounký, vlasy jsou po něm dokonale lesklé a velmi snadno se rozčesávají. Zkrátka dělá to, co má. Objem sám o sobě extra nevytváří, ale na dotek jsou takové pevné, hutné, nevím jak to popsat :)


SUCHÝ ŠAMPON DUALSENSES ULTRA VOLUME
Suché šampony jsou záchrana mého vzhledu ve chvílích, kdy nestíhám, nebo prostě nemůžu obětovat půl hodiny na mytí, foukání, styling... A že takových chvil na mateřské je :-) Zkrátka, je to taková moje kápézetka pro vlasy, a tak se není čemu divit, že mám doma cca deset kousků různých značek, od těch klasických sypkých, pudrových až po ty ve spreji. Myslím si, že tak můžu celkem objektivně zhodnotit, jak si vybraný "sucháč" stojí v poli konkurentů. Ten od Goldwell bych směle zařadila mezi top trojku. Ano, sice trošku dusí (ostatně jako téměř všechny suché šampony ve spreji), takže doporučuji při aplikaci otevřít okno, ale zase dělá neuvěřitelný objem a vlasům dodává strukturu. Pokud budete mít při aplikaci lehkou ruku, obejdete se i bez bílých stop. Když vám to, snad náhodou ujede, dá se pudr bez problémů vyčesat. Za mě tedy super a rozhodně doporučuji vyzkoušet.


OBJEMOVÝ SPREJ DUALSENSES ULTRA VOLUME
Tento leave-in sprej pro objem se nanáší na vlhké vlasy před použitím fenu. Já ho nanáším po celých délkách a ještě před vysušením pročísnu, aby se dostal všude. Působí opravdu výborně na objem, ale taky na strukturu vlasů a hlavně obsahuje i složky chránící vlasy při fénování, žehlení či kulmování. Sprej jsem si moc oblíbila, protože, na rozdíl od klasických tužidel, vlasy neslepuje a zanechává je pružné a hebké. Ze všech produktů, které jsem mohla od Goldwell vyzkoušet, právě tento sprej nejkrásněji voní.


DOUBLE BOOST SPREJ STYLESIGN ULTRA VOLUME
Double boost je vlastně něco jako tužidlo, které se ale nanáší pouze ke kořínkům. Na rozdíl od klasických tužidel taky nevytváří hustou pěnu podobnou té na holení, ale pěnu, která se po pár vteřinách rozpustí v tekutinu. Nanáší se, stejně jako objemových sprej, na vlhké vlasy před foukáním. Vytváří dokonalý objem a vlasy opravdu efektně nadzvedává, ale je s ním potřeba pracovat opatrně. Pokud máte spíš méně vlasů, doporučuji nanášet opravdu jen pár krátkými střiky a ještě rozčesat. Já mám vlasů celkem dost, takže se sprejem nešetřím a pokud se snad nahodou stane, že mám pár pramínků před dokončením fénování slepených, dají se velmi snadno rozčesat bez jakéhokoli vlivu na menší objem hřívy. Je to můj nejoblíbenější produkt z testovaného balíčku a svědčí o tom i to, že už mám balení téměř prázdné :-)


Pokud bych měla vybrat produkty, které si určitě znovu pořídím, byly by to právě tři poslední, tedy z řady stylingových přípravků. Důvod je jednoduchý, výsledný efekt je dokonalý a hlavně viditelný okamžitě po použití. Kombo objemového spreje a Double Boostu je něco, co jsem pro svůj styling už dlouho hledala. Produkty, které vytvoří dlouhotrvající objem, ale zároveň ponechají lesk a pružnost vlasů. To je tedy něco, co vám můžu bez ostychu doporučit všema deseti. Potěšující je určitě i to, že řada Dualsenses je cenově velmi přijatelná na to, že se jedna o profesionální vlasovou kosmetiku.


Já tak můžu jedině poděkovat, že jsem mohla značku Goldwell otestovat a třeba vám ukázat zase něco nového, co byste se možná jen tak naslepo báli vyzkoušet.

Zaujaly Vás produkty? Zkoušeli jste už něco od značky Goldwell? Budu se těšit na Vaše  reakce!

Děkuji a přeji krásný den,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky