Uriage Age Protect

Kolik času trávíte denně před obrazovkou? Televize, počítač, mobil, tablet.... Je toho hodně, že? A věděli jste, že všechna tato zařízení vyzařují z displejů modré světlo, které negativně působí na pleť a urychluje známky stárnutí?


Uriage přišel na trh s novou řadou Age Protect, která nejen že působí proti stárnutí pleti díky obsaženému retinolu a kyselině hyaluronové, ale hlavně zabraňuje pronikání modrého světla do pleti pomocí unikátní patentované Blue Light Barrier (bariéře proti modrému světlu).

Já jsem mohla díky lékárně Dr.Max kompletní řadu otestovat a své dojmy jsem vám sepsala do mini recenzí. Čtěte dál...

Multifunkční krém na oční kontury
Kruhy pod očima mám odjakživa, je to jakési genetické poznávací znamení naší rodiny. Ovšem s přibývajícím věkem se k tomu přidaly i drobné vrásky a povolující kůže víček. S tím vším oční krém Uriage skvěle bojuje. A na pleti je navíc neskutečně příjemný. Spousta lidí z očních krémů slzí, přeci jen oční okolí je citlivější, nedej bože když se krém dostane do oka. Já na tohle zas tak netrpím, ale občas jsem si po použití některých očních krémů taky poplakala:-) Tento je však zcela bez parfemace a bez dráždivých složek, takže maximálně doporučuji vyzkoušet. Je nemastný a opravdu lehounký, okamžitě se vstřebá a lze ho tak použít ráno i večer. Po nočním působení je ráno pleť kolem očí jemná a jakoby vypnutá, vyhlazená.
Balení 15 ml, cena 699 Kč


Multifunkční intenzivní sérum
Sérum je vysoce koncentrované a jeho použitím nejen že znásobíte účinky krému, ale hlavně opravdu intenzivně zacílíte na vrásky a pigmentové skvrny. Konzistence je lehounká, jakoby řídký krém, okamžitě se vstřebá do pleti a vůbec nelepí. Co já zbožňuju je vůně, sérum totiž opravdu nádherně voní! Já jsem si za poslední rok, dva opravdu oblíbila používání sér, právě díky tomu, že působí hlouběji ve vrstvách pleti, kam se krémy díky molekulárnímu složení nedostanou. Takže pokud se rozhodnete pořídit některý z krémů z této řady, rozhodně doporučuji dokoupit i/hlavně sérum!
Balení 30 ml, cena 849 Kč


Multifunkční lehký krém
Krém je určen pro normální a smíšenou pleť, ale mně skvěle vyhovuje i na mastnou. Je totiž opravdu lehounký, spíš takový fluid a výborně zmatňuje a stahuje póry. Takhle přes zimu mi skvěle slouží jako podklad pod make-up. Navíc díky obsahu retinolu působí nejen na vrásky, ale i na akné! Stejně jako sérum, opět krásně voní!
Balení 40 ml, cena 749 Kč


Multifunkční noční detoxikační krém
Noční krém se hodí pro všechny typy pleti. Je o něco hutnější než denní, přesto to není žádný "zapatlávač", jak já říkám těžkým mastným a hutným krémům. Má hydratační a rozjasňující účinky, pleť je ráno citelně hebčí a odpočatá, projasněná. Opět krásně voní, což na celé řadě musím opravdu pochválit.
Balení 40 ml, cena 799 Kč


Všechny testované produkty jsou v tubičkách s praktickou pumpičkou, takže nemusíte lovit prsty v kelímku. V nabídce Age Protect ale kromě výše zmíněných můžete ještě navíc vybrat denní krém pro suchou pleť, noční peelingový krém a krém s SPF 30. Co je potřeba si uvědomit, než si produkty pořídíte, je, že obsahují retinol (vitamín A), jehož doplnění do pokožky sice prokazatelně pomáhá při vyplňování vrásek i redukci akné, ale zároveň se přípravky retinol obsahující nedoporučují užívat v těhotenství a při kojení. Pokud by vás tato problematika zajímala více, na webu je spousta článků a studií o účincích retinolu.

Děkuji Dr.Max za možnost vyzkoušet tuto unikátní řadu Uriage Age Protect. Za sebe můžu rozhodně doporučit, vzhledem k tomu, že s kosmetikou obsahující retinol mám jen tu nejlepší zkušenost.

Používáte kosmetiku s retinolem? A jak se vám líbí tato unikátní řada Uriage?

Krásný den přeji,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky