La roche-posay Effaclar

Francouzská značka La Roche-Posay je jedním z mých favoritů, co se dermo-kosmetiky týče. Řada EFFACLAR mě, vzhledem ke svému zaměření na mastnou a problematickou pleť, zajímala vždy ze všech kolekcí LRP nejvíc. Už dávno před blogem jsem používala čistící gel a korekční péči DUO+. A byla jsem s nimi moc spokojena.


Není tedy divu, že jsem nadšeně kývla na nabídku lékárna.cz moci vyzkoušet tónovanou verzi péče DUO+ a obnovující péči pro mastnou pleť K+. A jak testování dopadlo?

EFFACLAR K+ Obnovující péče pro mastnou pleť
Jelikož mám mastnou pleť, snažím se vyhýbat hutným krémům, které pleť sice hydratují, ale taky enormně zatíží a ucpou, a ta má pak tendence více se mastit. Zároveň je pro mě klíčovým kritériem pro výběr krému, aby byl nekomedogenní. Moje problematická pleť je totiž velmi náchylná k zánětům a ucpaným pórům. Effaclar K+ Obnovující péče pro mastnou pleť má lehounkou gelovo-krémovou konzistenci, která se okamžitě vstřebá a zanechá pleť svěží, hydratovanou a hlavně viditelně zmatněnou. Neobsahuje tuk a díky mikro-exfoilační složce slibuje při pravidelném používání již po prvním měsíci viditelně zjemněnou pleť a čistší póry.


Já péči nanáším po vyčištění a tonizaci. Funguje skvěle jako podklad pro make-up, který ale momentálně nahrazuji tónovanou variantou DUO+ (viz níže). Pleť opravdu příjemně zmatní, ale určitě ne na víc než 3-4 hodiny. Během dne stejně musím použít savé papírky nebo přepudrovat. Na to už jsem si ale tak nějak zvykla, nevěřím, že se někdy najde produkt, který udrží mou pleť matnou po celý den. A pokud ano, sem s ním!!! Co mi na K+ malinko vadí, je jeho velmi zvláštní "vůně". Nevím jak ji popsat, trošku jako sopel (:D), ale naštěstí okamžitě po nanesení na pleť vymizí. Jinak ale můžu K+ doporučit jako kvalitní produkt. Je rozhodně třeba péči používat dlouhodoběji a nenechat se v prvních dnech odradit možným zhoršením stavu pleti z důvodu čištění. To zanedlouho vymizí.
*Balení 30 ml, cena 386 Kč

EFFACLAR DUO+ Tinted Light
Tento produkt spíš než jako krém funguje jako takový "zdravý make-up". Kombinuje totiž účinky výše zmíněného DUO+ přípravku a tónované korekční péče. Lze jej tak použít samotný jako jedinou vrstvu po vyčištění a tonizaci pleti, případně můžete nanést na pleť ošetřenou lehkým krémem K+, jako to dělám já. Je primárně určen pro pleť se sklonem k nedokonalostem a s trvalými stopami po akné, mezi které patří drobné jizvičky a nerovnoměrná pigmentace pleti (hnědé a červené skvrnky).


Se všemi těmito příznaky bojuju dnes a denně a upřímně, je to trošku boj s větrnými mlýny. Každý silněji krycí make-up je totiž na pleti zblízka vidět, ať chcete nebo ne. Takže má člověk na výběr, buď zvolit jemnější BB krém nebo lehký make-up za cenu nižšího krytí, nebo silnější make-up s vyšším krytím, ale většinou, i přes veškerou snahu, dřív nebo později během dne s efektem masky. 

Moc nechápu, jak je to možné, ale Effaclar DUO+ tónovaný má střední krytí, dá se vrstvit, ale zblízka ho na pleti prostě neuvidíte. Fakt že ne! Snažím se sebevíc, prohlížím ze všech stran a na různém světle, ale moje pleť vypadá, jako by žádný make-up neměla. Póry jsou vyplněny, tmavé skvrnky a nerovnosti sjednoceny. Ovšem s jistotou toho, že péče je zcela nekomedogenní, a vy se tak nemusíte bát ucpaných pórů a tvorby nových pupínků a zánětů. Vybírat můžete ze dvou odstínů, light a medium. Já mám verzi light, a byť nejsem žádná bledulka, sedí mi perfektně. Co se týče dlouhodobějších účinků, zatím jsem nezaznamenala výrazné sjednocení nerovnoměrné barevnosti pleti, ale je pravda, že make-up nenosím denně. S péčí jsem ale neskutečně spokojena a díky skvělým výsledkům mohu rozhodně doporučit! A to nejen ženám, ale i mužům, které trápí problematická pleť a představa make-upu je pro ně nemyslitelná. S DUO+ totiž nikdo ani nepozná, že vůbec nějaký make-up na obličeji máte. 
*Balení 40 ml, cena 419 Kč



Děkuji Lekarna.cz za možnost objevit další skvělé pomocníky v péči o mastnou a problematickou pleť, a třeba Vám dát drobný návod, jak zlepšit stav své pleti. 

Zaujaly Vás tyto produkty? Jak bojujete s lesknoucí se pletí a tvorbou akné Vy?

Děkuji za Váš čas a přeji krásný den! Gábi



Komentáře

Oblíbené příspěvky