ISILANDON - česká přírodní kosmetika

Moc ráda podporuji české značky, tím spíš, pokud jsou produkty, které ručně vyrábí a nabízí, v souladu s přírodou. Mezi takové patří i ISILANDON. Že jste o značce ještě neslyšeli? Tak to rychle mrkněte na jejich e-shop, kde můžete vybírat z nabídky pleťové, tělové i vlasové péče, přírodních mýdel, vonných dřívek, vosků i kuliček a spousty doplňků.


Já jsem dostala k testování vonné sojové vosky do aromalampy, peelingové olivové mýdlo s mletou kávou, Egyptský růžový jíl a osvěžující květovou vodu - jasmín. Zajímá vás, jak jednotlivé produkty fungují a jaké mají účinky? Pak určitě čtěte dál!

Egyptský růžový jíl
Tento 100% přírodní minerální jíl si oblíbila sama královna Kleopatra pro jeho široké spektrum využití a skvělé účinky. Jedná se v podstatě o prášek starorůžové barvy, který smícháte s teplou vodou a vytvoříte přimícháváním jílu nebo vody konzistenci podobnou bahníčku :) Takto vzniklý produkt můžete použít jako masku na vlasy, obličej i tělo, případně přidat do koupele a užít si výživnou lázeň jako sama Kleopatra. Díky obsaženým drobným částečkám slouží maska výborně i jako jemný peeling.


Po použití se můžete těšit z hydratované, tonizované a vypnuté pokožky. Zábalů se nemusí bát ani osoby se suchou pletí, růžový jíl totiž nevysušuje, ba naopak je extrémně vhodný při různých kožních problémech, zánětech a podráždění. Skvělé účinky má i při vážnějších problémech jako jsou kožní plísně, ekzém nebo dokonce lupénka. Na mou mastnou pleť má blahodárné účinky, příjemně čistí bez jakéhokoli podráždění a díky výborné absorpční vlastnosti odstraní z pleti přebytečný maz a zanechá ji hebkou a matnou. 

Pokud dodám, že 100g tohoto zázraku koupíte za 69 Kč, není nad čím váhat, že? Nebo vyzkoušejte některý z dalších jílů...Anapský bílý s bělícím účinkem, omlazující Bajkalský modrý, černý z Mrtvého moře na akné a spousty dalších. Za mě jednoznačně skvělý multifunkční produkt na celé tělo s vynikajícím poměrem výkon/cena. 

Osvěžující květová voda jasmín
Tuhle voňavou novinku jsem toužila vyzkoušet hned, jak jsem ji zaregistrovala. Miluju totiž cokoli, co obsahuje jasmín, a v podobě multifunkčního spreje je to vůbec nejlepší. Osvěžující a hydratační květová voda má totiž vícero využití. Jednak jako tělový sprej či pleťové osvěžení na parné dny, kdy těžké parfémy mohou být spíš na obtíž, ale také jako tonizující pleťová voda či tonikum, fixátor make-upu nebo vlasový sprej.


Jedná se o 100% čistý přírodní produkt bez obsahu alkoholu, barviv, syntetických vůní či konzervantů. Jako takový je opravdu velmi šetrný k pokožce celého těla a po nanesení vytváří aktivní hydratační a ochrannou vrstvu. 

Já jsem si nejvíc oblíbila aplikaci do vlasů, ty potom nádherně svěže voní, a to až do dalšího umytí. Vynikající je taky použití na pleť, kdy párkrát nasprejuji květovou vodu na navlhčený tampon a krouživými pohyby dočistím celý obličej včetně kůže na krku a dekoltu.

K dostání je 100ml balení za cenu 139 Kč. Vybírat můžete z více druhů, kromě jasmínu je v nabídce damašská růže, levandule či citrusová vůně neroli. Která bude ta Vaše?

Peelingové mýdlo s kávou
Kdo mě sleduje ví, že klasická tuhá přírodní mýdla mám moc ráda. Kávové je jedno z nejčastějších, které používám, právě kvůli jemným peelingovým účinkům a nádherné povzbuzující vůni kávy. Když porovnám mýdlo od ISILANDON s konkurenčními mýdly, jsou kávová zrna v něm obsažená jemněji namletá a masáž tak není nepříjemná nebo dokonce bolestivá jako u některých mýdel jiných značek.


Mýdlo obsahuje pouze přírodní biologické ingredience, základem je olivový a kokosový olej. Pokožka tak po použití zůstane hebká a příjemně provoněná. Kromě olivových mýdel nepřeberných vůní najdete v nabídce velké množství glycerinových, bylinkových, kořeněných, luxusních a tekutých mýdel. Vybere si každý!

Kávové mýdlo zakoupíte ve velikosti 90g za cenu 68 Kč.

Vonné vosky do aromalampy
Teď v létě asi většina z nás aromalampy "nepálí" v množství jako v zimě, ale aspoň si můžeme udělat zásoby na sychravé počasí, které je tu coby dup. Já byla vždycky velký fanda vonných svíček, ale jistě mi dáte za pravdu, že občas je vůně z nich se linoucí natolik silná, že může vést až k bolesti hlavy. Vonné sojové vosky mi takové problémy nikdy nezpůsobily. Navíc mě baví variabilita, se kterou můj domov může každý den vonět jinak. Díky přírodnímu složení nejsou při zahřívání vylučovány do ovzduší žádné škodlivé látky.


Tentokrát jsem měla možnost zkusit horskou borovici a borůvku s ostružinou. Právě druhá varianta si mě naprosto získala. Horská borovice je lehce záchodová vůně, takže umístění aromalampy s tímto voskem bylo předem jasné :))) Každopádně vybírat můžete z obrovského množství ovocných, květinových i bylinných či přírodních vůní. Ceny se pohybují od 37 do 57 Kč za kus. To je pecka, co?

Jak se Vám produkty ISILANDON zalíbily? Který z výše zmíněných byste si vybrali?

Moc děkuji ISILANDON za důvěru a možnost otestovat tyto přírodní voňavé kousky!









Komentáře

Oblíbené příspěvky