Flormar - kvalitní dekorativka z Milána

Už jste vyzkoušely některý kousek z široké nabídky dekorativní kosmetiky Flormar? Pokud ne, tak určitě čtěte dál! 

Flormar je italská značka dekorativní, ale i tělové kosmetiky původem z Milána. Nabízí kvalitní produkty za dostupné ceny, navíc v nepřeberné škále odstínů a barev. K dostání je na e-shopu Mejkap.net nebo v sítích drogerií Teta. Já jsem si právě díky Mejkap.net mohla vybrat a vyzkoušet tyto kousky, které mě zaujaly už na první pohled!


SILK MATTE LIQUID
Matné rtěnky se těší velké oblibě, a i já patřím mezi jejich velké fanoušky. Díky tomu, že jsem jich měla možnost vyzkoušet opravdu velké množství různých značek, troufám si svědomitě označit Extra matnou krémovou rtěnku Flormar jako jednu z nejpříjemnějších! Je neuvěřitelně lehká, na rtech ji téměř necítíte, velmi snadno se nanáší díky aplikátoru se zakulacenou špičkou. Nezasychá do nepříjemné vrstvy, ani nestahuje a nevysušuje rty. Prostě se jakoby vpije, ale přitom je stále krémová. Na druhou stranu, půl dne na rtech nevydrží, ale svačině odolá :) Vybírat můžete ze spousty krásných odstínů. Já zvolila zemitější podzimní barvu 05 Autumn Timber a okamžitě si ji zamilovala!
Cena: 169 Kč



FULL COLOR
Laků na nehty není nikdy dost! Určitě mi dáte za pravdu, že samy vlastníte několik kousků různých barev a značek. Mně se nálada na odstín laku mění podle ročního období. Na jaře pastelové, v létě jasné a zářivé, na podzim tlumené a v zimě sytě rudé a klidně i černé. Taky si říkáte, že najít lak, který by krásně kryl už v jedné vrstvě, rychle zasychal, vydržel několik dní neoprýskaný, nabízel širokou škálu odstínů a byl za nízkou cenu, je nemožné? Tak teď už hledat nemusíte! Lak Full Color totiž všechny tyto vlastnosti má! Za 89 Kč můžete vybírat z 47 nádherných barev, a věřte mi, že stejně jako já, nebudete vědět, který dřív! Nakonec jsem vybrala hnědošedý 31 Sepia Memories, nádherný svítivě jahodový 48 Bright Azalea a tmavě starorůžový 62 Berry Brown. Všechny tři vypadají na nehtech opravdu krásně, ale jahodová je moje jasná topka, ideálně na léto:)


Lak opravdu krásně kryje už v první vrstvě, ale protože mám nerovný povrch nehtů, vždycky si raději dávám dvě vrstvy pro efekt gel-laku a lesklejší vzhled. Bez problémů mi vydrží nehty 4 dny neoprýskané, 5. den už se většinou alespoň na jednom z nehtů začal lak ve špičkách oloupávat. Jediné, co bych vyměnila, je aplikační štěteček. Je rovný a v koncích jakoby roztřepený. Raději mám plochý a zastřižený do kulata. To je ale drobnost, která kvalitu laku samotného nijak neovlivňuje. Je totiž opravdu skvělý! Který odstín vyzkoušíte?

Stav laku ve dvou vrstvách po 4 dnech

BRONZER
Zbožňuju bronzery! Speciálně, pokud jsou matné, mají mě v hrsti :) Používám je na konturování, jako tvářenku, na zvýraznění očních víček, nebo podtržení či dodání opáleného vzhledu obličeje, dekoltu a ramen. Bronzer Flormar jsem vybrala v odstínu 03 Sun Power a je fakt, že je hodně do oranžova a rozhodně nic pro bledulky. Krásně se s ním ale pracuje, práší minimálně a to obrovské balení mi vydrží věčnost! Součástí je i praktické zrcátko. Stojí 299 Kč a na e-shopu je k dostání ve třech odstínech. Skvělý kousek!




TVÁŘENKA TERRACOTTA
Rozjasňující sametová tvářenka mě uchvátila svým božským trojbarevným vzorem. Vybrala jsem odstín 45 Touch of Rose a je opravdu nádherný! Dodá tvářím svěží nádech a díky zlatavým proleskům i krásně rozjasní. Dá se tak skvěle použít i jako highlighter. Konzistence je příjemně máslová, nepráší. Určitě si pořídím ještě některý z broskvových odstínů, protože tato tvářenka je opravdu povedená. Balení je, stejně jako u bronzeru, větší než standard, takže máte jistotu, že produkt vydrží opravdu dlouho. Na e-shopu tvářenku pořídíte za 249 Kč.



Pokud jste, stejně jako já, ztraceni v obrovském výběru odstínů jednotlivých produktů, doporučuji omrknout stojany Flormar přímo v drogeriích Teta, kde si můžete všechny kousky i "ohmatat a oswatchovat" :)))

Který z testovaných produktů vás zaujal nejvíc? Už jste něco od Flormar zkoušely?
Obrovské díky Mejkap.net za prozkoumání této skvělé značky a objevení zase něčeho nového!




Komentáře

Oblíbené příspěvky