Glov - hydro odličovací rukavice a masážní rukavice na celulitidu

Sníte o každodenním důkladném odlíčení make-upu pouze s pomocí vody? Že vám to přijde jako utopie? Taky jsem nevěřila...ovšem pouze do doby, než jsem vyzkoušela hydro odličovací rukavici Glov!


Rukavice je k dostání na e-shopu Profiskin.cz v několika lákavých tvarech i barvách. Navíc si můžete zvolit, zda použít univerzální rukavici pro všechny typy pleti, rukavici určenou na odlíčení mastné pleti nebo rukavici na suchou pleť. Já si k testování vybrala krásnou fialovou Glov na mastnou pleť. Spolu s ní jsem mohla vyzkoušet i speciální masážní rukavici na celulitidu.

Hydro odličovací rukavice
Ptáte se, jak je možné odlíčení pouze s pomocí vody?
Tajemství spočívá v technologii speciálních vláken ukrytých v rukavici. Tato vlákna jsou totiž až 100x tenčí než lidský vlas, mají hvězdicovitý tvar a elektrostatické vlastnosti, díky nimž funguje rukavice ve spojení s vodou jako magnet pro nečistoty a make-up, a to i velmi odolné řasenky a rtěnky.
A to vše bez spotřeby tuny odličovacích tamponku, chemie a přebytečného odpadu!
To je jeden z hlavních faktorů, které mě na rukavici tak moc zaujaly. Životnost je totiž při každodenním používání bez problémů 3 měsíce... A dokážete si asi představit, kolik za takovou dobu spotřebujete odličovacího materiálu...



Navíc je rukavice vhodná pro všechny typy pleti, včetně té citlivé, a kromě make-upu ji lze použít i na odstranění pleťové masky. Díky jemné masáži v průběhu odličování podporuje mikrocirkulaci uvnitř pleti a navenek působí jako jemný peeling.

Musím říct, že jsem byla po prvním použití opravdu lehce v šoku. Běžný denní make-up jsem totiž odlíčila do půl minuty, a to opravdu důkladně! Pleť zůstala nádherně jemná a matná. Odlíčení nebylo vůbec nepříjemné (ani v nejcitlivější oblasti očí), stačilo jemně krouživými pohyby přejíždět celý obličej tak, jak jsem byla doposud zvyklá s pomocí tamponků. Pro vyčištění rukavice jsem pak použila tekuté antibakteriální mýdlo (službu ale udělá i klasické tuhé), se kterým šly všechny nečistoty snadno dolů. Díky praktickému poutku už pak pouze stačí rukavici pověsit a nechat proschnout do dalšího použití. Tvarem i velikostí připomíná "Glovka" klasickou žínku a oceňuji, že i moje poměrně velká tlapa se do ní pohodlně vměstná.
Celý koncept mi přijde úplně geniální nejen pro každodenní použití v pohodlí domova, ale především na cestování, do nemocnice apod. Nemusíte tak s sebou vláčet zásoby tamponků a speciálních odličovacích přípravků. "Micelárkám" na odlíčení se vyhýbám už nějakou dobu, a myslím, že odteď už nebudu muset kupovat ani vatu :) 
Cena rukavice na mastnou pleť je 477,-Kč, k dostání ZDE. (Ceny ostatních rukavic se pohybují od 147 do 477,-Kč)



Masážní rukavice na celulitidu
Protože jsem momentálně ve fázi boje za pevnější pokožkou, neodolala jsem ani možnosti otestovat Glov určenou pro jemnou lymfatickou masáž s cílem eliminovat celulitidu a zlepšit stav a vzhled pokožky v problematických partiích. 



Tato rukavice je na dotek o dost drsnější než odličovací (pochopitelně), ale musím uznat, že masáž s ní je opravdu příjemná! Používá se na mokro, tedy nejlépe ve sprše, a sama ze své zkušenosti raději doporučuji přidat oblíbený sprchový gel, mýdlo, případně ještě lépe zeštíhlující sprchový gel. Lépe to pak klouže a pokožka není podrážděná. Naopak je krásně jemná jako po peelingu a znatelně prokrvená. Používám ji při každém sprchování, ideálně ještě doplním střiky teplou a studenou vodou a musím uznat, že je kůže opravdu pevnější. Velikostně je o něco větší než odličovací rukavice, takže pokryjete poměrně velkou plochu kůže v rámci jednoho pohybu. Co je opravdu vychytané, jsou otvory na obou stranách pro palec pro snadnější manipulaci při masáži. 
Rukavice je k dostání ve dvou barevných variantách (modrá a šedá).
Cena 297,-Kč, k dostání ZDE.

Moc děkuji e-shopu Profiskin.cz za možnost otestovat tento odličovací a masážní zázrak! Pokud byste chtěli Glov vyzkušet, určitě se nebojte objednat, opravdu to stojí za to! A každopádně sledujte můj IG @beautygabu, protože Profiskin.cz mi pro vás věnoval jednu rukavici v úchvatné barvě Party Pink do soutěže! Vyhlášení už brzy ;)

Nezapomeňte mi dát vědět do komentářů, zda Vás produkt oslovil, případně jste ho už měli možnost vyzkoušet ;)
Děkuji a přeji krásný den!



Komentáře

Oblíbené příspěvky