Lirene - krém na mastnou pleť s nedokonalostmi

V rámci akce "testujeme Lirene" jsem dostala možnost vyzkoušet krém na mastnou pleť s nedokonalostmi. Byla jsem na tento krém opravdu zvědavá, protože popis účinků zněl více než slibně.


Krém je k dostání ve standardní velikosti 50ml, což myslím nějakou dobu vydrží i při pravidelném používání. Samotný krém je světlé modré barvy a konzistence je lehoučká, jakoby gelová. Po nanesení na vyčištěnou pleť se krásně vstřebá. Pleť není nijak lepkavá, ale ani výrazně zmatněná. Na dotyk je však příjemně hydratovaná.


Určitě je krém vhodný i jako podklad pod make-up, ale nečekejte žádné zmatnění na 12 hodin apod. :)) Já se začala lesknout už po 2-3 hodinách.


Používala jsem krém cca měsíc a nemůžu říct, že by výrazně zlepšil stav pleti. Na druhou stranu ho ani nezhoršil :) Co mi ale na krému vadí, a právě kvůli tomu už bych si jej nekoupila, je jeho vůně, resp. v tomto případě nevůně :D Při otevření kelímku bych podle barvy a konzistence čekala příjemnou fresh vůni, ale místo toho na mě čekala jakoby zatuchlá vůně, která mi prostě nedovolila krém používat déle. Nevím jestli je to pouze můj subjektivní názor, nebo to někdo má taky tak? Dejte mi vědět do komentářů ;) Budu se těšit!

Komentáře

Oblíbené příspěvky