Zaručený objem i pro extra jemné vlasy?

Hezký den,

řekněte, která z nás by nechtěla mít krásné a husté vlasy plné objemu? Zasnily jste se? A co když o tom už nemusíte jen snít? 

Já v podstatě celý život bojuji s objemem své kštice. Vlasy mám dlouhé, momentálně už i v pěkném stavu po experimentech s barvami v mládí :). Jediné co řeším je, že jsou velmi jemné a rozlítané. Od stylingových produktů tak očekávám jediné, objem a strukturu, a to pokud možno dlouhotrvající.


Značce veganské vlasové kosmetiky původem ze Švédska Maria Nila jsem věrná už přes rok. Mám ozkoušeny různé řady (Heal, Repair, Volume,...), ale vždy se nejraději vracím k té růžové, objemové Pure Volume. Zkrátka mým vlasovým potřebám vyhovuje nejvíce. Kromě pečující vlasové kosmetiky typu šampon, kondicionér a maska najdete v produktové nabídce Maria Nila i stylingové přípravky. Já jsem vyzkoušela tři (resp. čtyři) z nich určené pro objem a o výsledky z testování se s vámi podělím na následujících řádcích. 

Sprej do vlhkých vlasů pro objem
Sprej má velmi jednoduché použití, jemnou vůni a stejně tak i jemnou fixaci. Za mě je právě sprej ten nejslabší ze všech 4 testovaných produktů, protože spíš než objem dodá texturu. Neslepuje, pokud ho použijete v rozumném množství (pár stříknutí do vlhkých vlasů). Po vyfénování zůstane ve vlasech příjemný objem od kořínků, ale vlasy zůstanou na dotek stále jemné a hladké, nelepí. Dlouhodobý efekt však nečekejte, druhý den už je po objemu.


Balení 100 ml/400 ml, cena 307,-Kč/586,-Kč, k dostání ZDE 

Pěna pro objem vlasů
Není proč to tajit, tato pěna je opravdová bomba v boji za dlouhotrvající objem vlasů. Vyzkoušela jsem už obrovskou spoustu různých produktů pro objem vlasů, ale nic nedodalo takový objem, texturu a hlavně výdrž až do dalšího umytí vlasů! Vůně je velmi jemná, příjemná. Textura je hutná pěna, kterou v dostatečném množství nanesete do vlhkých vlasů a vyfénujete. Neslepuje ani když to přeženete s množstvím, naopak, s větším množstvím přichází ještě větší objem. Úžasný efekt vydrží až do dalšího umytí vlasů. Doporučuji i pro opravdu jemné a řídké vlasy. Za mě je tedy pěna opravdová jednička, bez které už nechci nikdy být!!


Balení 150 ml, cena 605,-Kč, k dostání ZDE 

Objemové tužidlo na vlasy
Tužidlo má podobnou konzistenci jako pěna, ale efekt není tak výrazný. Za mě je lepší než sprej, ale takový enormní objem jako pěna výše neudělá. Stejně tak trvání objemu je maximálně den, zároveň je však pozitivní, že ani tužidlo neslepuje při použití většího množství. Má jemnou vůni, snadno se vyčesává. Pro dodání příjemného okamžitého objemu a střední ztužení je tak právě tento produkt ideální.


Balení 100 ml/300 ml, cena 379,-Kč/550,-Kč, k dostání ZDE 

Matující objemový pudr
Objemový pudr je základní vybavení všech majitelek jemných vlasů. A ano, tohle je ten zázrak, díky kterému všechny kadeřnice vyčesávají ty úchvatné objemné boho drdoly :) Na trhu jich je velké množství, ale tento se od všech těch ostatních, které jsem měla možnost vyzkoušet, liší balením a jemností pudru. Balení má totiž pumpičku, což u produktu tohoto typu není běžné. Pumpička je velmi praktická, protože díky tomu dostanete pudr cíleně přímo ke kořínkům a ne všude po hlavě. Velkou výhodou je i to, že pudr nebělí. Nemůžu říct, že neslepuje, protože to je v podstatě hlavní účel pudru, aby vytvořil texturu a vlasy ztužil. Ovšem velmi snadno se vyčesává. Byť se vám možná cena může zdát vyšší, věřte mi, že balení vystačí opravdu velmi velmi dlouho, takže se koupě vyplatí. 


Balení 2 g, cena 620,-Kč, k dostání ZDE 

Za sebe tedy můžu říct, že pěna a pudr mě zcela ohromily a nechci už bez nich fungovat. Zbylé dva produkty určitě nejsou špatné, ale v porovnání s prvními dvěma si u mě zkrátka nestojí tak dobře. Maria Nila mě však znovu přesvědčila o tom, že je to nesmírně kvalitní, veganská kosmetika, která má navíc krásnou filozofii. Zkoušeli jste od značky už něco? Já za sebe mohu ještě doporučit barvící masky, které jsou nejen šetrné, oživí barvu, ale i na pár umytí překryjí šediny bez zatížení vlasů. Věřte mi, nebudete litovat.

Krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky