Pretty By Flormar

Ahoj krásky,

recenzi některých produktů značky Flormar už delší dobu najdete ZDE. Dnes se však zaměříme na mladší sestru této italské dekorativní (ale aktuálně už i pečující) kosmetiky, a to značku Pretty by Flormar, která cílí hlavně na ženy ve věku 18-35 let používající kvalitní, ale cenově dostupnou kosmetiku. Už je to nějaký ten pátek, kdy mi přišel z e-shopu Mejkap.net balíček s různými produkty a  mezi nimi i pár kousků právě od Pretty by Flormar. Pojďme se mrknout na to, jak se mi testovalo a zda i produkty z levnější kategorie mohou obstát co se kvality týče.


Paletka Quartet Eye Shadow
Na paletku jsem byla hodně zvědavá, protože odstíny laděné do růžova, rose gold a fialova ve variantě 02 Rose Dream mě zaujaly na první pohled. Bohužel rovnou prozradím, že stíny jsou tak silně zapečené, že je velmi těžké dostat jakýkoli pudr na štětec. Musela jsem si jej nejdřív navlhčit, aby se vůbec nějaká barva chytla. Nicméně pokud povrch lehce narušíte, spodní vrstva už jde nabírat snáz a pracuje se s ní jakž takž, případně je variantou nanášení pomocí prstu. Pigmentace ale není bůhvíjaká, s líčením jsem opravdu bojovala a nejtmavší odstín jsem nedostala na oko téměř vůbec. Za mě tak bohužel zklamání :(
Quartet oční stíny, cena 139 Kč, k dostání ZDE



Blush Duo tvářenka
Tvářenka vypadá moc hezky, byť mi odstíny varianty 05 Bronze Kiss úplně typicky tvářenkové nepřipadají. Už jak sám název vypovídá, jsou spíš jako světlejší a tmavší bronzer, včetně jemného třpytu. Nádherná mi přijde kombinace tvářenky a bronzeru ve verzi 03 Pink Bronze, ale tu vyzkouším třeba zase někdy příště :) Oproti paletce stínů, tvářenka je pigmentovaná výborně, je pudrová a poměrně hodně práší, ale není to nic šíleného. Stačí lehký "ťup" štětcem pro výsledný efekt. Světlejší stín funguje zcela jako rozjasňovač, tmavší je kombinací tvářenky a bronzeru. Na konturování využít určitě nelze, na to je "shimmer" příliš výrazný, takže určitě jen na doladění líčení případně na projasnění očního víčka. O mě je známo, že rozjasňovačům příliš neholduji, protože zvýrazňují nedokonalosti, takže druhá varianta využití bude pro mě ta pravá.
Tvářenka Blush Duo, cena 119 Kč, k dostání ZDE




Stay True lesk na rty
Přiznám se, že lesk mě na první pohled moc nezaujal. Jednak nejsem lesková a taky odstín 17 Rose Gold ke mně úplně neseděl, byť běžně je to moje oblíbená barva doplňků. Ale...chyba lávky! Po nanesení na rty jsem zůstala zírat. Na rtech totiž vypadá naprosto božsky, opravdu. Je poměrně hutný, vytvoří jemnou, ale sytou vrstvu, nelepí a je moc příjemný. Navíc ty třpytky jsou opravdu efektní a přísahám, že na rtech vypadá jako mnohem dražší Fenty Beauty odstín Fenty Glow. Výdrž je klasická, lesková, po jídle musíte rozhodně znovu přetřít, ale pár napití ze sklenice odolá. Za tu cenu je to ale opravdu bomba, navíc můžete vybírat z mnoha odstínů s i bez třpytek.
Lesk Stay True, cena 119 Kč, k dostání ZDE





Řasenka All in One
Na řasenky já jsem pes a máloco jim odpouštím. Očekávám zahuštění bez slepení, ani nemusí být wow efekt, ale nevýrazné začernění nepromíjím. Přesně to se ale bohužel stalo u první vrstvy nanesené touto řasenkou. Kartáček je na můj vkus obrovský, a to nemám zrovna malé oči. Majitelky menších kukadel a ne zrovna hustých řas by podle mě neměly šanci se touto řasenkou nalíčit bez počmrkání víčka. Nicméně druhá vrstva už je o něco lepší a alespoň řasy lépe zvýrazní. Zkusila jsem i třetí vrstvu a prošla bez slepení, nicméně vytvořila to, co jiné řasenky zvládnou hned při prvním "nátěru". Moje oblíbenkyně to tedy nebude, ale pokud dáváte přednost přirozenějšímu looku, řasenku vyzkoušejte.
Řasenka All in One, cena 199 Kč, k dostání ZDE





Cover Up korektor
Mám hodně tmavé kruhy pod očima a od korektoru tak vyžaduji perfektní krytí. Byla jsem velmi mile překvapena, že korektor Cover Up kryje solidně, snadno se zapracovává a nijak významně nezalézá do vrásek, pokud se dobře zapudruje. Navíc vydrží, fakt že jo! I když se mi roztéká celý obličej, pod očima se korektor ani nehne. Jediné, co mi malinko nevyhovuje je odstín. V nabídce jsem viděla pouze dva, a já mám ten světlejší z nich, 02 Ivory, a přesto mi přijde docela tmavý. Na projasnění očního okolí to určitě není. Balení je opravdu velké v poměru s cenou a výkonem. Malinký pěnový aplikátor mi vyhovuje, dobře se s ním korektor nanáší, k tomu nemám vůbec žádné výhrady. Celkově hodnotím korektor velmi kladně a kdyby byl v nabídce i světlejší odstín, určitě pořídím do zásoby.
Korektor Cover Up, cena 99 Kč, k dostání ZDE



Značka Pretty by Flormar není vůbec špatná, jen je asi potřeba pořádně vybírat produkt, který sedne. Snad by vám mohla tato recenze pomoci, nebo alespoň navést, co by mohlo být fajn právě pro vás. Ráda si přečtu vaše dojmy, ať už z recenze samotné, nebo pokud máte nějaký kousek této značky doma, přímo z jeho užívání. Jsem zvědavá, zda se ve zkušenostech shodneme nebo nikoliv :)

Děkuji Mejkap.net za rozšíření obzorů a možnost otestovat značku Pretty by Flormar.

Krásný den!

Vaše Gábi
@beautygabu


Komentáře

Oblíbené příspěvky